Nieuw beelmateriaal Hoegaarden: bier, brouwerij en gemeente

Hoegaarden is een naam die wereldwijd bekend klinkt, al is het soms in de meeste vreemde uitspraak. En de wereld zal de komende jaren alleen maar meer kennis maken met de Vlaamse gemeente en zijn grootste trots.

De afgelopen 5 jaar is het volume van de brouwerij maar liefst met 35% gestegen! AB InBev is er ook van overtuigd dat de internationale dorst naar Hoegaarden bier nóg  zal toenemen. Om die groei in de exportmarkten te ondersteunen, zal in de week van 18 september gefilmd worden. Beelden van het leven in de brouwerij en het bier zelf natuurlijk maar ook van de historische gemeente die intussen wereldberoemd is.

“De rijke biergeschiedenis van Hoegaarden maakt immers deel uit van de marketing van ons Hoegaarden bier. Het marketing team zal het nieuwe beeldmateriaal gebruiken om extra promotiemateriaal te creëren om de groei van het merk Hoegaarden verder te ondersteunen”, aldus Karen Rombaut, directeur van de brouwerij.