Afspraak vreemdelingenzaken

Vanaf 1 maart 2017 zal de dienst vreemdelingenzaken enkel nog op afspraak werken.

Op deze manier bent u zeker dat een medewerker die u te woord kan staan, aanwezig is en dat u niet te lang moet wachten om aan de beurt te komen.

Hieronder vindt u een overzicht van de zaken waarvoor je een afspraak moet maken:
* Kort Verblijf (minder dan 3 maanden)
     a EU-onderdaan: melding van aanwezigheid
     b niet EU-onderdaan: aankomstverklaring;
* Lang verblijf (meer dan 3 maanden), zowel EU-onderdaan als niet EU-onderdaan;
* Inschrijving in wacht- of vreemdelingenregister, afgifte bewijsstukken ter staving tot het verkrijgen van een verblijf, afgifte bewijsstukken voor verlenging A-kaart;
* Asiel: registratie van erkenning vluchtelingenstatus, registratie van aankomst in Hoegaarden;
* Betekening van een beslissing die werd genomen met betrekking tot uw verblijfsrecht;
* Aanvraag of verlenging van het attest van immatriculatie of bijlage 35;
* Aanvraag indienen duurzaam verblijf;
* Aanvragen en afhalen van een elektronische vreemdelingenkaart;
* Aanvragen verblijfsbewijs kinderen jonger dan 12 jaar;
* Aanvraag en afgifte van een arbeidskaart;
* Verbintenis tot tenlasteneming.

Via onderstaand formulier kan u een afspraak maken bij de dienst.

! Velden met (*) zijn verplicht.


Afspraak

U kan alleen een afspraak maken op dinsdag- en donderdagvoormiddag en dinsdagavond.

Voor iedere afspraak wordt een kwartier uitgetrokken. De dienst vreemdelingenzaken zal u per e-mail of telefoon het tijdstip bevestigen.

verstuur